czwartek, 2 kwietnia 2015

#010. Dwa główne powody dzięki którym jestem szczęśliwa.

-Jestem szczęśliwa mając tylu wspaniałych ludzi przy sobie. Wiele im zawdzięczam. Gdy ich nie znałam, byłam nikim.Jakąś wolną duszyczką która nie wiedziała po co żyję, czego chce,jakie ma zainteresowania i czy jest w stanie kogoś polubić na tyle żeby tej osobie zaufać i się komukolwiek zwierzyć. Nie spodziewałam się,że kiedykolwiek i czy w ogóle będę miała jakiekolwiek przyjaciół.
Od tego czasu wiele się zmieniło.
Poznałam parę fajnych ludzi, którzy do tej pory mnie wspierają i są. Nie wiem co bym zrobiła jakby kogoś z nich zabrakło. Pewnie bym się załamała i zamknęła w sobie. Ogólnie są to bardzo fajne, inteligentne osoby. Każda z nich ma w sobie tyle dobroci, radości, szaleństwa. Nie wiem czy spotkałabym kiedyś jeszcze tak fajne, szalone osoby jak te co znam.
Pewnie się zastanawiasz - potencjalny czytelniku po co to piszę? Piszę to nie dlatego,żeby się przechwalać czy coś ( bo to nie o to chodzi), chodzi o coś zupełnie innego. Po prostu jestem dumna,że miałam okazję spotkać takie osoby. Nie wiem co bym osiągnęła gdyby nie oni.

-Jestem szczęśliwa ,bo mam ciekawe zainteresowania, które realizuję do tej pory. Zaczęłam się interesować fotografią ( głównie portretami). Lubię fotografować to co mnie otacza. I przenoszę na aparat efekt jaki chcę uzyskać. Wiadomo, początki są trudne. Ale cieszę się,że jestem teraz na innym etapie w fotografii. Już nie początkująca amatorka ale osoba która ma spojrzenie na świat i wie jak robić zdjęcia. Chociaż za profesjonalistkę się nie uważam. Zobaczymy jak to będzie za kilka lat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz