piątek, 16 października 2015

#011. Moc słów


Zapewne dla większości z Was słowa nic nie znaczą. Bo to tylko słowa. Ale to AŻ słowa. Słowo potrafi zranić nas najbardziej mimo,że jest takie niepozorne. No bo co to właściwe słowa? To tylko to co mówimy.One właściwie nie odzwierciedlają tego co czynimy tak naprawdę. Słowa mają swoją moc i w ustach niektórych osób mają niebezpieczną moc. Mogą zranić, zabijają uczucia. Dlatego nie niszczmy słowami poczucia własnej wartości naszych rozmówców.
Ale czyny także są ważne. To jak czynimy i co czynimy kształtuje Nas jako człowieka, nasz charakter,naszą osobowość, nasze postrzeganie świata, nasze myśli. Uczmy się czyniąc dobrze,żeby inni ludzie byli dumni z tego że istnieją jeszcze dobre osoby na tym świecie i potrafili po prostu podziękować ;) Bo w dzisiejszych czasach świat jest podzielony na ludzi dobrych i złych.  Tylko czasami ciężko rozróżnić kto jest dobry a kto zły. Ostatnio spodobał mi się pewien wiersz :
"Jeśli wszystko,co mogę,
to za mało z tego co mam dla ciebie,
to wybacz mi ale nie mam więcej".
Podoba mi się ten wiersz, bo pokazuje się w nim uczucie,tęsknotę.W jednym wierszu zawrzeć tyle uczuć. Chciałabym kiedyś coś takiego napisać. Może kiedyś się uda.
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz